Slut i augusti II

Här är det andra inlägget med tomma förpackningar från augusti (här är det första). Ikväll handlar det om ansiktsprodukter som tog slut. Här är de:

Så många bra produkter som tog slut i augusti.

Kate Somerville Goat Milk Moisturizing Cleanser. Jag har älskat den här rengöringen från första användningen, så naturligtvis beställde jag ytterligare en från Space NK när jag märkte att denna tub var på upphällningen.

Otroligt bra rengöring.

Peter Thomas Roth Skin To Die For. Jag har använt den här primern flera gånger i veckan och jag tycker så mycket om den. Den är dock inte särskilt dryg, jag har inte ens haft den ett halvår. Jag har inte köpt en ny än, men det är inte omöjligt att det blir ett köp snart.

När primern var ny i början av april.

Akademikliniken Day Maximal Sense SPF 50. Jag har skrivit mycket om denna SPF, som jag har använt länge som dagkräm. Jag vet inte vilken tub i ordningen detta är, men jag har haft några stycken vid det här laget. Just nu är jag dock väldigt nöjd med Eneomeys SPF, så jag kanske byter ut min gamla trotjänare.

Snäll och skyddande SPF.

Omorovicza Deep Cleansing Mask. Den här rengörande och samtidigt lugnande masken har jag använt mycket i sommar. Jag har ytterligare en provförpackning som väntar, så jag behöver inte vara utan den.

Caudalie Vinoperfect Radiance Serum. Den här provförpackningen använde jag upp innan jag började med The Ordinarys niacinamide-serum. Jag vet inte om Caudalies serum gör så mycket mer än ger fukt, men jag gillar det! Man får det ganska ofta i GWP-necessärer, så jag har använt det i olika omgångar. Caudalie gör mild och bra hudvård till vettiga priser, så jag vill gärna ha fler Caudalie-produkter i framtiden.

Ja, det var nästan bara favoriter som tog slut i augusti. Jag hoppas att jag får använda dem alla igen!

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Populära inlägg